Insusi conceptul de business analyst este foarte vag. Fiecare companie il percepe diferit. In general, acestia sunt oameni care comunica cu clientul despre nevoi, probleme, cerinte, proceseaza aceste informatii si apoi transmit ce s-a intamplat echipei de dezvoltare. Nu totul este atat de roz si de asemenea, exista capcane.
Pentru a scapa de necunoastere si pentru a deveni un bun analist de afaceri, ai nevoie de un curs business analyst. Daca vrei sa afli cum functioneaza o afacere, pe ce este construita, de unde vin banii, ce problema rezolva – ai nevoie de un curs business analyst.
Scapa de angoase cu un curs business analyst
Poate ca de mult timp nu ai gasit altceva de lucru, decat: call center, proiecte fintech, Asigurari de Sanatate, logistica transport, suport etc. Adica ai facut putin din toate, in lipsa de altceva. Acum, ai posibilitatea de a avea o imagine clara a modului in care pot functiona anumite departamente, care sunt avantajele si dezavantajele diferitelor solutii de business si de asemenea de a deveni expert in domeniul tau.
Cele mai citite articole
De exemplu, poti lucra la un proiect financiar. Deoarece vei avea educatia adecvata, iar finantele si matematica nu-ti sunt, in principiu, dificile, nu va trebui sa muncesti din greu. La un curs business analyst vei studia si vei invata ce face un business analyst nu vei parea inferior pe fundalul oamenilor clientului.
Oportunitatea de a studia afacerile din interior
Cand lucrezi ca business analyst, este necesar sa lucrezi mai mult cu aplicatia decat cu afacerea. Analistul de afaceri este cel care construieste si planifica solutia, in functie de nevoile afacerii. Daca acesta este un centru de afaceri, atunci asistenta poate fi una dintre optiuni – trebuie sa intelegi cele mai frecvente probleme ale clientului, cu ce se confrunta si cum sa optimizezi activitatea departamentului. Analistul de afaceri este veriga cheie care leaga restul rolurilor din proiect.
Trebuie sa-ti organizezi mereu clientii, pentru ca ei, ca si copiii, nu stiu nimic si nu pot spune intotdeauna ce vor. Tu trebuie sa-i ajuti. Sarcina ta de analist este sa etalezi toate avantajele si dezavantajele solutiei, sa organizezi tot ce tine de management si cerinte in locul clientului, astfel incat sa nu-si faca griji. Sarcina clientului este de a face o alegere informata. Trebuie sa fii sincer cu clientul si atunci nu vei avea probleme. Si toate acestea pot fi invatate la un curs business analyst.